recenzija loki druga zeona

Recenzija serije Loki – o bogu nepodopština koji je predodređen za nešto više

Loki je jedna od popularnijih Marvelovih serija sa streaming servisa Disney+. Iako to možda i ne znači mnogo jer u posljednje vrijeme čini se kako je kvaliteta MCU filmova i serija opala. Nakon Rata beskonačnosti i Završnice, bilo je još uspješnih filmova i serija, no ne onoliko koliko smo navikli. I tu je Loki bio lijepo osvježenje, ali usprkos tome, nisam bio nešto previše uzbuđen oko njega.

Djelomični razlog za to mora biti i količina filmova i serija koji izlaze iz Marvelovog i Disneyjevog studija. Ona je velika. No svakako je na taj zamor utjecalo i onih prvih 10-ak uspješnih godina. Nakon njih, svima nam se nekako teško povezati s određenim novim likovima. Iako me i dalje zanima kako će X-meni biti ubačeni u MCU. Mutanti su mi uvijek bili jako dragi u svijetu superheroja. Toliko da sam im posvetio i znanstveni rad. Ali to je neka druga priča.

Nije vam potrebno predznanje za gledanje

Loki druga sezona

Prva sezona Lokija (klikni za recenziju) završila je napeto. Ostavila nas je da želimo još. I željeli smo. Druga sezona tako počinje tamo gdje je prva stala. Ono što vas može obradovati je kako za gledanje druge sezone ne morate imati neko veliko predznanje. Naravno, tu ne računam i prvu sezonu ove serije koju ste valjda pogledali ako idete na drugu. Ovdje želim reći kako niste morali odgledati druge serije i filmove koji su izašli između prve i druge sezone, da bi shvatili što se u njoj događa.

Loki u ovoj sezoni mora pronaći način da spasi brojne vremenske linije od uništavanja, istovremeno spašavajući živote svojih prijatelja te sprječavajući povratak „He Who Remains“. Ali u tom pothvatu dolazi do nekoliko komplikacija. Da bi spasio TVA, potreban mu je upravo „He Who Remains“ ili neka njegova varijanta. Zatim, u TVA vlada pobuna. A osim toga, sam Loki ima problem s nečim što se definira kao „time slipping“.

Dobar nastavak zanimljive priče

Loki druga sezona, TVA i Victor Timely

I kada se sve ovo sagleda, čini se na prvu vrlo zbunjujuće i prenatrpano. Ali… Eric Martin, koji je napisao sve epizode druge sezone (sam ili u koautorstvu), stvorio je vrlo dobru i jasnu priču. Druga sezona Lokija zapravo je sasvim na razini prve sezone koja je oduševila brojne gledatelje i ljubitelje Marvela. Dapače, kraj druge sezone je nešto sasvim posebno. No naravno da vam neću govoriti o tome kako ona završava. Samo ću reći kako je Tom Hiddleston ponovno bio fantastičan u ovoj ulozi u kojoj smo ga zavoljeli. A dodat ću i jedno “bravo” za lik kojeg tumači Ke Huy Quan, a zove se OB. Lijepo ga je ponovno vidjeti u Hollywoodu nakon povratka koji je krenuo s njegovim osvajanjem Oscara 2023. godine.

Ono što mi je bilo zanimljivo tijekom gledanja serije je dojam kako je ona napisana na način da se iz budućih planova u Marvelovom svemiru može lako izbaciti Kang. Odnosno, njegove razne varijante, uključujući i onu koju smo prvu vidjeli, a koja se zove He Who Remains. I vjerojatno nije riječ o dojmu već o dobro promišljenom djelu Marvela i Disneyja. Zašto bi tako nešto napravili ako su najavili da će upravo Kang biti idući veliki negativac, poput Thanosa? Jer je glumac Jonathan Majors, koji utjelovljuje Kanga i njegove varijante, bio optužen za nasilje od strane svoje bivše djevojke.

Dolje Kang, živio Doom

Onaj koji ostaje - Loku sezona druga

Marvelovo kockanje s ovakvim scenarijem se isplatilo jer je nakon izlaska cijele serije stigla i presuda. Majors je proglašen krivim i odmah je dobio otkaz. Njegovo otpuštanje tako sada neće imati velike posljedice za buduće Marvelove filmske i serijske planove. A po nekim šuškanjima koja dolaze iz filmskog svijeta, umjesto Kanga, mogli bi dobiti Dr. Dooma kao glavnog negativca u budućnosti. Takve vijesti nisu potvrđene jer se istovremeno šuška i o tome kako će se jednostavno izabrati novi glumac za ovu ulogu.

Koja god odluka na kraju došla, mora se priznati kako je druga sezona Lokija doista dobro napisana, snimljena i odglumljena. Svakako je jedan od dragulja u Marvelovoj kruni u razdoblju koje je došlo nakon tzv. „Infinity sage“. Prije svega, Lokijeva priča, kao lika, lijepo je zaokružena i dala nam je nešto što nismo očekivali. To naravno ne znači kako ga više nikada nećemo vidjeti. Bar s njim znamo da se uvijek negdje može pojaviti. Ali druga sezona Lokija je dobar pokazatelj kako Marvel krije još brojne dobre priče. Samo treba naći prave ljude za ispričati ih. Te ih pustiti da pričaju jednu po jednu priču. A ne izbacivati novu priču svakih nekoliko mjeseci.

Za još recenzija serija, klikni ovdje!