recenzija the continental

The Continental – recenzija serije iz svijeta Johna Wicka

Mini serija The Continental izašla je na streaming servisu Peacock, a riječ je o prequelu John Wick filmova. Dakle, radnja je smještena u dobro nam poznati svijet, ali desetljećima ranije. Točnije u 1970-e godine u New Yorku. Kao što samo ime serije da naslutiti, dobar dio priče vodi se upravo oko hotela Continental kojeg poznajemo kao glavno mjesto u kojem odsjedaju plaćeni ubojice i u kojem su oni sigurni od bilo kakvih napada.

Ista pravila vrijede i u ovoj seriji, no upravitelj hotela nije onaj kojeg znamo iz filmova. Njegovo ime je Cormac O’Connor, a odlično ga je odglumio Mel Gibson. Gibson je neurotičan i agresivan lik sa kratkim fitiljom. Odnosno, Cormac… Cormac je neurotičan i agresivan lik sa kratkim fitiljom. I Gibson ga je doista jako dobro utjelovio. No tu ću se odmah dotaknuti teških kritika koje je The Continental dobio. One su se vrlo često ticale Gibsona. Ne zato što je on loše odglumio svoju ulogu (jer kao što sam rekao, zapravo je dobar), nego zato što je to Mel Gibson. Mnogim kritičarima se nije svidjelo to što je on dobio ovu ulogu zbog brojnih stvari koje je rekao i napravio u prošlosti.

I doista je prava šteta što su seriju pokopali zbog toga jer ona je… jako dobra. Snimana je u potpunosti u duhu John Wick filmova i ne odudara od svijeta kojeg poznajemo. Osim prepoznatljivog hotela, ova mini serija ima dobro koreografirane borbe, ponekog apsolutno čudnog ubojicu i dobru priču.

Zakon braće

recenzija the continental

Sve počinje tako da Frankie Scott (Ben Robson), brat Winstona Scotta kojeg u filmovima glumi Ian McShane, a ovdje Colin Wodwell, ukrade nešto neprocjenjivo iz The Continentala. Riječ je o predmetu koji je važan za cijelo podzemlje i njihov način funkcioniranja, a ne samo za ovaj hotel i za Cormaca. U želji da uhvati Frankieja i vrati taj predmet, Cormac pošalje grupu svojih plaćenika da otmu Winstona i dovedu ga iz Engleske nazad u SAD. Naime, Cormac poznaje dvojicu braće još otkako su bili djeca te su za njega obavljali prljave poslove.

U pokušaju da pronađe i spasi svog otuđenog brata, Winston se vraća u svijet podzemlja i upoznaje nove likove koji su mu spremni pomoći u potrazi za bratom i borbi protiv Cormaca iz svojih osobnih razloga. Među njima su Miles (Hubert Point-Du Jour), Lou (Jessica Allain), Lemmy (Adam Shapiro) te Gene (Ray McKinnon) koji ima neke od najzabavnijih i najsmješnijih scena u seriji.

Serija nam tako daje pozadinsku priču jednog od glavnih filmskih likova, Winstona. Kao i povijest samog hotela. I sve to bez da na bilo koji način poništi ili zakomplicira kontinuitet stvoren kroz četiri John Wick filma. Zapravo moglo bi se reći kako je The Continental na neki način prequel spin-off. I uz sve navedeno, vrlo je važno kako je zadržao prilično sličan kontinuitet zabave i uvjerljivosti kod scena borbe i raspucavanje. Jer, na kraju krajeva, John Wick nas je prije svega oduševio svojim koreografiranim borbama. The Continental ne zaostaje u tom pogledu.

Zato, ljubiteljima Johna Wicka, topla preporuka za ovu mini seriju. Ona ima samo tri epizode, ali zato su duge otprilike od 80 do 100 minuta. Praktički dobijete nova tri John Wick filma.

Naše ostale recenzije serija pronađi ovdje.