Good Time – recenzija filma koji je dokazao kako je Robert Pattinson odličan glumac

REDATELJI: Benny Safdie i Josh Safdie
GLUMCI: Robert Pattinson, Benny Safdie, Jennifer Jason Leigh

Paklena noć nije film za „Netflix and chill”. On je samozatajno i tiho 2017.  došao na svjetska platna i ubrzo našao svoj djelić publike.  Unatoč nekoj vrsti podzemnog “hypea” koji je sigurno postojao, film me i dalje ugodno iznenadio. Odmah na početku moram reći da opraštam Robertu Pattinsonu na “sumračnom” (užasna igra riječima) početku Hollywoodske karijere.

Pattinson je u ovom filmu bez greške odglumio  Conniea, lika koji će sve učiniti kako bi spasio svog (mentalno zaostalog) brata Nicka. Njega jednako dobro glumi  jedan od redatelja ovog filma, Benny Safdie. Moram priznati kako mi je ovo prvi film koji sam pogledao od redateljskog dvojca Safdie, ali sigurno neće biti i posljednji. Zanimljivo je da su Benny i Josh Safdie braća pa mi je jasan vrlo realan i moćan prikaz bratskog odnosa u filmu.

Film prati  Connieja i Nicka u najnapetijem danu kojeg su ikada doživjeli. Naime, oni odluče opljačkati banku što ih onda dovodi do mnogo nesretnih i zbrkanih situacija. Connie radi sve ono što on misli da je najbolje za Nicka. Ono o čemu vam moram malo više napisati su glazba i cijela atmosfera koju su ovaj redateljski dvojac stvorili kako bi vam pomogli da potpuno uđete u njihov svijet. I to su učinili na takav način da postepeno sve više ulazite u radnju filma zbog sve napetijeg toka radnje.

Moram pohvaliti Daniela Lopatina koji je bio zadužen za glazbu u filmu. O glumi sam najvažnije već rekao na početku. Pattinson je maestralan u svojoj ulozi, a Benny Safdie ne zaostaje mnogo. Također, treba pohvaliti i Buddya Duressa koji se dobro snašao u svojoj vrlo zahtjevnoj ulozi. Ostali glumci ne dolaze do izražaja zbog manjka scena u kojima su prisutni. Najviše me začudila samo jedna scena s Barkhadom Abdijem.

Osvježenje u svijetu filma

recenzija paklena noć

Good Time traje 101 minutu što je za mene pravo osvježenje nakon silnih blockbustera i općenito sve više filmova koji traju više od dva sata. No, kraće trajanje filma vodi sa sobom često i logične kritike. Jednostavno želite više znati o likovima s kojim provodite vrijeme kraj malih ili velikih ekrana. Želite znati više o obitelji glavnih likova kako bi malo bolje shvatili situaciju u kojoj se nalaze. To bi bila jedina glavna kritika Good Timea. Naravno, mogli bi tražiti kritike u određenim dužim, a sporijim scenama, ali meni osobno to odgovara.

Preporučio bih Paklenu noć svakome tko se na malo više od sat i pol vremena želi izgubiti u čistom adrenalinu. Još jedanput moram napomenuti kako svi koji su mislili da Robert Pattinson ne zna i ne može dobro glumiti, moraju pogledati ovaj film i razuvjeriti se kao što sam se i ja razuvjerio.  Vjerujem da roditeljski dvojac Safdie ima svijetlu budućnost pred sobom i da će ubrzo malo veći filmski studio tražiti njihove usluge.

Good Time je film koji je mogao izaći i u 70-ima i biti jednako dobar i uspješan film, a to je čista zasluga spomenutog redateljskog dvojca. Robert Pattinson je potpuno “pogodio” film koji mu može osigurati dobre uloge u budućnosti. Da zaključim, Good Time je odličan film u kojem ćete uživati u napetoj atmosferi i radnji filma, u kojem ćete vidjeti Pattinsona u novom licu i ne bi vam trebalo biti žao potrošenih 100-tinjak minuta.

Ocjena: adrenalin, kaos, zbunjenost, nasilje pakirano s odličnom režijom, glumom i atmosferom; sjajan film!

Ostale filmske recenzije možete pogledati ovdje.

Magistar politologije. Zaljubljenik u filmove od kada sam prvi puta upoznao Donnieja Darka i Keysera Sozea. Obožavatelj psiholoških trilera i opusa Denisa Villeneuevea.